اتمل
 
پنج شنبه 16 / 3 / 1392برچسب:, :: 12:24 ::  نويسنده : ahmad & saman


اتمل (به انگلیسی: Atmel)نزدک: ATML یک شرکت تولیدکنندهٔ نیمه هادیها ست که در سال ۱۹۸۷ تاسیس شده است. تمرکز آن روی راه حلهای در سطح سیستم حول میکروکنترلرهای فلش است. از جمله تولیدات آن میکروکنترلر AVR است.

 



نظرات شما عزیزان:

استمناء،ترک و تولد دوباره ی من
ساعت1:39---18 خرداد 1392
سلام دوست عزیز. من یه وبلاگ زدم که روند ترک کردن مریضی استمنا یا خود ارضایی یا هر چیزی که اسمشو بذاری توش مینویسم.دلیل های خود ارضایی و راهی که خودم واسه ترکش دارم میرم و راهکارهای دیگران که رفتن و پاک شدن رو و نظرات و گفته های هم پیمانهامو مینویسم. نوشته هام بی تعارف و واقعی نوشته میشن و خیلی دوست دارم تو این راهم کسانی که دیگه خسته شدن از این کار با هم باشیم و همراه هم بریم جلو.یه چند تا از پست های اولیه ی منو بخون و با لینک کردن وبلاگ من و امثال منو کمک کن تا کنارهم باشیم و به هم امید و راهکار بدیم واسه یه زندگی پاک.اگه موافق تبادل لینک بودی ممنون میشم حتما به وبم سر بزنید و با نظراتتون من و دیگر دوستامو یاری کنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آشنایی با سنسور فشار
ترانسدیوسر و ترانسمیتر تعریف ابزار دقیق لاستیک‌های ایرلس تعریفی نوین از تایر اتومبیل Flat CD Mouse موسی که در CD درایو لپ تاپ قرار می گیرد! لامپ های ال ای دی با قابلیت کنترل از راه دور ژاپنی‌ها نازک‌ترین صفحه نمایش جهان را با حباب صابون ساختند
نويسندگان