چهار شنبه 11 / 7 / 1390برچسب:, :: 13:38 ::  نويسنده : ahmad & saman

در پست امروز يه نرم افزار كم حجم براتون ميگذارم كه مربوط به محاسبه قطر سيم پيچهاي ترانسفورماتور تكفاز،سه فاز و اتو ترانسفورماتور هستش.بوسيله اين نرم افزار، با وارد كردن اطلاعات اوليه مثل ولتاژ اوليه و ثانويه،جريان ونوع سيم پيچي،ميتونيد مقطع سيم پيچي رو براحتي بدست بياريد.

ابتدا فايل رو از حالت فشرده خارج كرده بعد اجرا كنيد.
براي دانلود با حجم 59KB بر روی دانلود كليك كنيد...



چهار شنبه 11 / 7 / 1390برچسب:, :: 13:13 ::  نويسنده : ahmad & saman

برای دانلود مقاله ی( اثر هارمونیک ها بر خازن ها) بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تعداد صفحات: 6

حجم:1.3 MB

نوع فایل:PDF




چهار شنبه 11 / 7 / 1390برچسب:, :: 13:7 ::  نويسنده : ahmad & saman

برای دانلود خلاصه مقالات دومین همایش مقررات ملی ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تعداد صفحات: 231

حجم:2.6 m

نوع فایل:PDF



چهار شنبه 11 / 7 / 1390برچسب:, :: 12:26 ::  نويسنده : ahmad & saman

این مجموعه در 6 فصل زیر گردآوری شده است و مباحث زیر را پوشش می دهد:

برای دانلود هر بخش روی عنوان مورد نظر کلیک کنید.


1. مفاهیم Matlab
 

2. ماتريس ها و دستگاه های معادلات جبری


3. ترسيم نمودارهای دو و سه بعدی


4. مشتق، حد، انتگرال و حل معادلات ديفرانسيل


5. تبديل لاپلاس و معکوس آن


6. تبديل فوريه و تبديل z

 



چهار شنبه 11 / 7 / 1390برچسب:, :: 12:13 ::  نويسنده : ahmad & saman

در اينجا يه فايل آموزشي مختصر ومفید راجع به مدارات قدرت و همچنين مدارات فرمان براتون گذاشتم كه خيلي خوب و خلاصه راجع به علايم مدارات فرمان و نامگذاري اونها توضيح داده.بعد از مطالعه ي اين آموزش،انتظار ميره كه بتونيد يه نقشه رو براحتي بخونيد!

تعداد صفحات: 9

حجم:258 KB

نوع فایل:PDF


 



چهار شنبه 11 / 7 / 1390برچسب:, :: 12:9 ::  نويسنده : ahmad & saman

در ابتدا تلفن‌های همراه دارای ساختار پیچیده‌ای نبودند. سخت افزار محدود نیاز به نرم‌افزارهای پیچیده نداشت، تا اینکه شرکتهای مطرح ساخت گوشی‌های تلفن همراه نسل‌های دوم و سوم گوشی‌های خود را عرضه کردند. این گوشی‌ها دارای امکانات سخت افزاری بیشتری بودند که شامل پردازنده، حافظه و دیسک سخت بوده و تقریباً به صورت یک رایانه کوچک طراحی شدند. در این زمان بود که این شرکتها به اهمیت نرم‌افزار در این گوشی‌ها پی برده و رقابت نرم‌افزاری در کنار رقابت سخت‌افزاری شروع شد. مایکروسافت یکی از شرکتهایی بود که قبلا روی سیستم عامل رایانه‌های جیبی خود کار کرده بود و ویندوز سی‌ای را به همین منظور طراحی کرده بود. این ویندوز قابلیت این را داشت که روی موبایل‌ها نیز نصب شود. بعد از رسمیت یافتن موبایل‌های نسل جدید شرکت‌های مطرح در این صنعت که به مشکلات بی شمار ویندوز سی‌ای پی برده بودند و نمی‌خواستند نرم‌افزار این صنعت را در انحصار یک شرکت نگه دارند با همکاری هم سیستم عامل جدیدی برای موبایل‌ها به وجود آوردند که سیمبیان نام گرفت. البته رقبای دیگری نیز مثل سیستم عامل لینوکس در این صنعت وجود دارند که فعلا به صورت عمده استفاده نشده‌اند. در اصطلاح به موبایل‌هایی که از این سیستم عامل استفاده می‌کنند SmartPhone گفته می‌شود.

برای مشاهده ی متن کامل این بحث بر روی ادامه مطلب کلیک نمائید...



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 11 / 7 / 1390برچسب:, :: 12:3 ::  نويسنده : ahmad & saman

آزمایشگاه های بل در سال 1925 از ترکیب مراکز تحقیقاتی شرکت AT&T و Western Electronics پدید آمد که امروزه به عنوان بخش تحقیقاتی شرکت Lucent فعالیت می کند. بیش از 75 سال سابقه ی  پژوهشی، 25000 اختراع گوناگون که برخی دگرگون کننده  حوزه های مرتبط با خود بوده اند نظیر: ترانزیستور، لیزر، سیستم عامل یونیکس، زبان C و ... این مجموعه را به یکی از معتبرترین مراکز تحقیقاتی دنیا تبدیل کرده است. در ادامه لیست برخی از دستاوردهای این مجموعه آورده شده است.

برای مشاهده ی متن کامل این بحث بر روی ادامه مطلب کلیک نمائید...



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 11 / 7 / 1390برچسب:, :: 11:47 ::  نويسنده : ahmad & saman

در این مقاله، ضرورت و کاربرد منابع تغذیه‏ ی بدون وقفه (UPS) بحث شده است. انواع UPS و نحوه‏ ی عملکرد آن‏ها معرفی شده و از نقطه نظر کاربرد با یکدیگر مقایسه شده اند. در انتها یکی از پارامترهای مهم در انتخاب UPS مناسب (نوع شکل موج خروجی) بررسی شده است.

مؤلف: رضا سپاس یار

تعداد صفحات: 14

حجم:482 KB

نوع فایل:PDF



چهار شنبه 11 / 7 / 1390برچسب:, :: 11:38 ::  نويسنده : ahmad & saman

زبان C در سال 1972 توسط دنیس ریچی از روی زبان B و BCPL در آزمایشگاه بل ساخته شد و ویژگیهای جدیدی همچون نظارت بر نوع داده ها نیز به آن اضافه شد. ریچی از این زبان برای ایجاد سیستم عامل Unix استفاده کرد اما بعدها اکثر سیستم عاملهای دیگر نیز با همین زبان نوشته شدند. این زبان با سرعت بسیاری گسترش یافت و چاپ کتاب "The C Programming Language" در سال 1978 توسط کرنیگان و ریچی باعث رشد روزافزون این زبان در جهان شد.

پس از نوشتن یک الگوریتم باید آن را با استفاده از یک زبان برنامه نویسی تبدیل به یک برنامه قابل اجرا برای کامپیوتر نماییم. این زبانها به سه دسته کلی تقسیم میگردند :

برای مشاهده ی متن کامل این بحث بر روی ادامه مطلب کلیک نمائید...



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 11 / 7 / 1390برچسب:, :: 11:35 ::  نويسنده : ahmad & saman

رئوس مطالب:

•   مبانی ++C
•   دستورات ورودی و خروجی
•   تصمیم گیری و تکرار
•   توابع
•   نوع داده های ساخت یافته شامل:
     آرایه ها، رشته ها، ساختارها، یونیون ها، کلاس ها
•   اشاره گرها

مولف: رضا سپاس یار

تعداد صفحات: 50

حجم:227 KB

نوع فایل:PDF



آشنایی با سنسور فشار
ترانسدیوسر و ترانسمیتر تعریف ابزار دقیق لاستیک‌های ایرلس تعریفی نوین از تایر اتومبیل Flat CD Mouse موسی که در CD درایو لپ تاپ قرار می گیرد! لامپ های ال ای دی با قابلیت کنترل از راه دور ژاپنی‌ها نازک‌ترین صفحه نمایش جهان را با حباب صابون ساختند
نويسندگان